четвъртък, 5 август 2010 г.

Деян Неделчев: Сам ще избера жената, от която да имам дете!


Певецът Деян Неделчев може да се похвали с 19 албума, включително и издаден с „Полиграм" в ЮАР. За него отново се чу наскоро, когато в интернет фенове и недоброжелатели откриха песен от преди почти десетилетие в дует с брат му Бойко - „От икебана дървесата ги боли". Деян реши да им докаже, че може да стигне и още по-далеч и записа песента „В гората", където прави движения с доста сексуален намек. Сега 46-годишният нашенец живее предимно на Канарските острови и рядко отскача до България.

Деяне, какво правиш непрекъснато на Канарите?


- На Канарите преди всичко си почивам. Тук няма стрес, бремето е спряло, има само слънце, плажове, палми, алое и кактуси. А и вулкани. Много е красиво и весело, хората са спокойни и не мислят за утре. Криза има, като навсякъде, но тук фиестата е денонощна. Проблемите остават на заден план и се Живее за мига. Не е като в България - пълно с негативизъм и стрес. Мисля върху новите си идеи за песни, срещам се с познати и приятели - колеги българи и чужденци. Обичам да седя в кафето на булеварда на брега на океана и да се наслаждавам на чудесното време. Сърфирам в интернет, имам много приятели и фенове по света.




Можеше ли да станеш голяма звезда в ЮАР?


- Да, ако моят менажер Ян Босер не беше толкова несериозен. Той подписа договор с мен за 3 години с компания „Полиграм" и едва на втората година започна работа по албума. Появих се без почти никаква реклама, защото се грижеше за нова звезда - Надин. Впоследствие разбрах защо - нейната майка работеше в неговия офис и той спеше с нея. Прекратих договора си и се прибрах след 2 години и половина в България, където не исках да се връщам по никакъв начин, но знаех, че е временно.

Не се ли притесняваш от лошите коментари покрай песента „От икебана дървесата ги боли"?


- Не. В по-голямата си част българите са негативисти и отричат всичко още преди да са се запознали с каквото и да било. Ние сме прословути със злобата и завистта си, която е част от Балканите. Живеем в красива страна, но в калпава държава. Докато този чалгаджийски манталитет не се премахне, няма да има позитивни хора.

Защо в новия клип „В гората" правиш неприлични движения?

- Не мисля така. Аз съм си аз и всички, които ме познават, знаят, че такъв съм и в живота. Много от младите смятат, че съм луд, а всъщност съм весел, непринуден и естествен, затова печеля хората около мен. Те искат да сме заедно, защото им нося радост и любов, изслушвам ги и им давам съвети. Човек най-вече трябва да вярва, да мечтае, да не престава да мисли върху това, което иска да направи, да дерзае и един ден то ще дойде. Подсъзнанието е голяма работа. За съжаление, хората не вярват в себе си и много се страхуват - това най-много им пречи. Аз не мисля, а се впускам в това, което искам.




Мислил ли си някога да имаш дете?


- Да. Имам и страшно много кандидатки за това, но сам ще избера жената, от която да имам дете. Това не означава, че ще живея с нея и че ще се женя. Бих искал да оставя огромния си талант на певец и композитор на наследника си. Всичко е въпрос на време, на флуиди и на много късмет.



Смяташ ли се за недотам реализиран?


- Да, по простата причина, че съм се родил в България. Това не е държавата, където човек може да се реализира 100 процента. Тя спъва всички и всичко. Но не се оплаквам, защото съм сменил тази държава с друга, където възможностите са много по-големи.

Защо казваш, че днес е модерно да си хомо?


- Хомосексуалността винаги е съществувала и ще съществува, защото това е нещо нормално. Хората са лоши, нетолерантни към различните и това прави живота лош, дисхармоничен, няма разбирателство и любов. Не знам защо на хората им пречат хомосексуалистите и с какво. Че те са и по-интелигентни, и по-кадърни, и по-можещи. Сексуалността ли е най-важната и това кой с кого си ляга? Който иска, да спи с когото си ще. Ако не пречиш, значи си нормален човек като всички други. Казвам, че хомото е модерно, защото виждаме като цяло как светът се отваря към легално признаване на хомосексуалните сватби. Те не са разделени от обществото както в България. Това са неразбрани хора. Нямам лошо отношение към нито една сексуала група и не ми пука кой с кого спи.




Страдал ли си за жена някога?


- Да, страдал съм по моята първа платонична любов, която много харесвах, но тя хареса друго момче. Все пак станахме приятели впоследствие. Тя почина много млада - на 31 години. Беше много талантлива.

А за мъж страдал ли си?


- Да, и за мъже, и за жени съм страдал. Както искаш, така го тълкувай. Приятелите са № 1 за мен и без тях не може да се живее. Затова те са най-големият ми приоритет Затова страдам за всички, едновременно с това се радвам на техните успехи, съпричастен съм с неуспехите им, за да им е по-леко

Махмурлук.ком

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads