сряда, 26 януари 2011 г.

Гей разказ във фитнеса

Тренирах във един фитнес от близо година. По голямата част от спортуващите там са мъже. Аз си падам по мъже,още повече ако са хубави с добре оформени тела. Последната седмица започна да идва един нов пич, беше на около 30 години. Всеки път когато се засичахме във фитнеса го оглеждах от глават до петите. Красив, с масивно тяло , и здрави мускули,абе мъжкар на място. Един ден ,отидох на тренировка ,и той беше там. Беше помпал мускулите си доста време, зашото беше потен и доста зачервен, изглеждаше ужасно секси. Заглеждах го доста в рамките на 15 минути, когато ме видя че го зяпам, му намигнах и се завъртях на другата страна. Погледът му издаваше злоба, явно го бях раздразнил,че на мъж като него му намига друг мъж. Тръгна си ,а аз останах да тренирам.
След два дни отново се засякохме,но този път не беше сам. Придружаваше го още един сладур, на около неговата възраст, също с здраво мускулесто тяло. Този път не бях толкова смел,но от време на време хвърлях поглед към тях и куровете им скрити зад анцузите. Въпросният ден свърших тренировката си пръв ,отидох в съблекалнята да се преоблека и си тръгнах, навън вече се бе стъмнило. Фитнеса бе на една тъмна улица. На около 50 метра от изхода ,чух че някой тича зад мен и извика"ей педал скапан" ...... продължих да вървя,но се уплаших,въпреки,че знаех че може би не говорят на мен. Адреналина ми се вдигна,и забърах крачката,но в този момент някои ме спъна и аз паднах на земята. преди да разбера какво се случва върху мен се стовариха купчина от пестници и ритници. Биха ме , без много да ме жалят. Удряйки ме ме обиждаха,че много трябва да внимавам какво правя и с кого. Когато спряха да ме ритат се обърнах и погледнах.... бяха двамата от фитнеса. Напсуваха ме и ме наплюха,след което се качиха в една кола и си тръгнаха. Опитах се да стана,но всичко ме болеше. Изправих се бавно и си тръгнах,мислейки си че ми се е разминало само с боя. Колата им потегли , виждах светлините и да се отдалечават, но след малко спря и тръгна да се връща на заден ход. Побегнах в обратната посока,но пича на който намигнах ме настигна и понеже беше доста силен ,без много да мога да се съпротивлявам ме бутна на задната седалка до другия фитнес маняк, който ме хвана и завъртя така,че да не мога да виджам какво става и да не мога да мърдам. Потеглихме с бясна скорост на някъде,през това време ми казаха,че боят ми е бил малко и ще трябва да си получа докрай наказанието,затова,че съм се осмелил да ги заглеждам. "НИЕ МРАЗИМ ГАДНИТЕ ПЕДАЛИ".
Спряхме пред някакъв блок ,като след малко се озовахме в един голям апартамент. Докато ме замъкнат горе отнесох още бои и обиди.Бях уплашен. Вкараха ме в хола и ме вързаха за един стол, и излязоха. След 20 минути и двамата дойдоха,бяха се къпали.Сипаха си уиски и седнаха срещу мен. Пуснаха си музика и започнах да обсаждат какво ще ме правят. Разбрах,че не искат да чукат педал,но сам си го заслужил,и дано задника ми да издържал на ебане . Единият стана и доста грубо ме заведе в банята където ми каза да се подготвя,и то много бързо,че нямало да ме чакат. Изкъпан и гол вече бях на земята и лапах куровете им. Бяха огромни ,и гледко избръснати. Единият имаше страхотни големи ташаци,и постоянно ме караше да му ги лижа,накара ме и да ги лапна и двата наведнъж,но аз не можех ,бяха мн големи. На всеки мой опит и неуспех да ги налапам той ми забиваше по един як шамар. Накрая ги налапах. Казаха ми да въртя свирки по бързо и с по голямо желание,щото иначе щяло да има бой. Алкохола вече ги бе опиянил и започнаха да се държат доста грубо и извратено,продължаваха да ме наричат "мазно педалче" . В един монет единия се изхили зловещо и отиде откъм гъза ми , вкара ми два пръста много рязко и без грам слюнка,заболя ме и изпищях ,тогава другият ми наби кура си до край в гърлото ми ,така,че се задавих. Вбесиха се че викам и че някои може да ги чуе. След пръстите ,той донесе една бирена бутилка, която постепенно ми завря в ануса почти до средата, докато другия ме чукаше грубо в устата,така,че ми изтичаше слюнка отстрани. Очите ми се бяха насълзили от това чукане и даване,а изродите се кефеха. Другият плюеше и ръгаше бутилката,така,че по едно време се възбудих зверски,което не остана незабелязано. Те видяха това и последва нова порция бой,зашото това било наказание и не трябвало да изпитвам удоволствие. Първият ме обърна по гръб и ми вдигна краката,сложи си кондом и ми го вкара рязко ,но понеже се бях отпуснал от бутилката ,влезе лесно. Този звяр започна да ме клати веднага, грубо и с едри тласъци,така ,че кура му почти излизаше от ануса ми. Другият застана на колене и отново ми подаде кура си ,който бе набъбнал до краен предел и вените му изпъкваха яко.Така ме чукаше,че удара от ташаците му в мен беше ужасно силен, кецаше и крешеше по мен,че съм гнусен и заслужавам да ме опъват група озверели мангали.
Смениха се ,като ме обърнаха на задна прашка,нито за миг не оставяха устата ми празна, устните ми бяха изтръпнали. В един момент изпили огромно количество алкохол докато се гавреха с мен,решиха,че трябва да са още по брутални. Сложиха ме на плочките на земята и започнаха да пикаят по мен, като едновременно с това ме плюеха. След пикнята трябавше да поема нова доза секс,но този път с два кура. Накараха ме да седна върху единия ,а другия се намести отзад ,като ме предупреди да мълча,щото ще стане лошо. Като ми наби втория кур,се просълзих ,но не издадох нито звук, животните започнаха да ме помпат едновременно ,като се хилеха доволно. Отново извиках ,и за наказание в устата ми бяха завряни един чифт слипове,за да мълча. Ануса ми се бе отпуснал и ги поемаше доста добре,започнах да стена от кеф,а те побесняха. Извадиха си бастуните и искаха пак да им лапам,но алкохола си бе казал думата,и на двамата им паднаха. Лапах ,но не им ставаха. Бях изкаран аз виновен,че не духам като хората и да съм по-усърден.
След 10 минути минети парчетата се вдървиха пак, и единият отново ми го наби в гъза,като ме бе сложил по корем на единия фотьойл,започна да реве като прасе извади си кура и ми го сложи в устата,до сливиците,изригна веднага ,не можех да дишам,но трябваше да гълтам,той ми бе затиснал устните около кура си и тъпчеше. Поех всичко. Веднага след това дойде другия и ме метна на леглото,сложи ме по гръб и ме почна, картеше ме 15 минути,изпотих се . Тогава и той ми го подаде в устата,бях принуден да изгълтам всичко. Отново ми се изплюха в лицето,казаха ми да се облека и ме изхвърлиха пред вратата. Скапан от умора едвам потеглих, като вървейки си мислех за тези животни. Спрях до един блок, влязох във входа и си набих една чекия,изригнал много силно и полях стената.....Прибрах се , изкъпах се и се опитах да не мисля за болката по тялото и в задника ми.....

запознаства без цензура - www.kisscontact.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads