вторник, 17 август 2010 г.

Палав гей (секс история)

Имах един съученик който много ми харесваше.Винаги когато прасках чекии все си мечтаех как той ме ебе отзад.Във повечето случаи подобни мечти не се сбъдват, но добре че има и изключения и едно такова ми се случи и на мене.Винаги когато той имаше тренировки (футбол) аз ходех да го гледам. (Страшно ме кефят момчета във спортни униформи /шорти). Един път след като той излезе от тренировка ме настигна и ме попита какво правя и дали бих отишъл със него във тях да играем на някаква компигра. Аз се съгласих естествено веднага и заминах със него.Когато стигнахме у тях той се доближи до мен от зад, прегърна ме и ме попита дали бих се ебал със него (бил знаел че и аз ги желая). Това безумно ме възбуди и единствения отговор който можех да формулирам беше само едно "Мммм" Той взе ръката ми и я сложи във шортите си и аз започнах да му бия чекия.
Така ние легнахме на леглото, той ми събу шортите аз неговите. "Обърни се - аз искам от зад " със възбуден глас ми заповяда той. Мислех че сънувам. Аз се обърнах и той ми го сложи. Беше върхът на всичко което бях чувствал до тогава.
15-20 минути ме кова яко докато се изстреля във мене.Този следобед той ме накова 4 пъти.След това почти всеки ден поне по веднъж на ден ние така се оправяхме.Един ден брат му (19) ни хвана и си поиска. Аз се съгласих.
След това поне една година ме чукаха и двамата.
http://kisscontact.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads