петък, 24 февруари 2012 г.

Вежди Рашидов се извини за изказването си, въпреки че то било направено много преди той да стане министър

В сайта на Министерството на културата, Вежди Рашидов разяснява какво всъщност се е случило:

През месец декември 2011 г. дадох голямо интервю за сп. „Биограф” на уважаваната журналистка Валерия Велева. То беше свързано с моята 60-годишнина. Без мое знание списанието включва в интервюто въпрос и отговор от друго мое интервю, дадено пред авторката преди 12 години. Тогава съм бил много по-млад и като свободен творец по определен повод съм казал думи, които са предизвикани от друга ситуация.

Пришити към днешното интервю, тези думи не изразяват моето реално отношение към правото на хората да бъдат различни. Затова искам прошка и се извинявам на всички, които са се почувствали засегнати.    Съжалявам за думите, казани в свободен разговор преди 12 години, още повече, че те са били моментен емоционален изблик, а не позиция. Като министър никога не съм си позволявал нито изявления, нито действия, които по какъвто и да е начин да накърняват правото на хората да бъдат различни. Аз съм човек вече на 60 години, а мои кумири и до днес са велики хора като Анди Уорхол, Фреди Меркюри, Елтън Джон, Франсис Бейкън, Джордж Майкъл, така, както и днес имам прекрасни приятели, без никога да сме коментирали правото на всеки да избира начина, по който желае да живее. Единственото, което ни е сближавало и ни е правело равни, е талантът, разумът и професионалният просперитет на всеки един.     Аз самият като представител на едно малцинство зная, че всички граждани на България са равни пред закона и никога не съм допускал и не бих допуснал каквато и да било дискриминация, основана на народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, сексуалност, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Категорично против съм да се подстрекава разделение в обществото по какъвто и да било признак.



Още по темата...


gay1000.net

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads