четвъртък, 28 октомври 2010 г.

Гей разкази

http://kisscontact.com




Шофьор от мездународния транспорт дни наред пътува , без да докосне жена. Умирал от желание, вирил патката и се молел дано съдбата му изпрати някаква, пък каквото ще да е жена, но само да може да "олаби жилата, че вече му тъмнеело пред очите. Изведнаж на един завой забелязал монахиня, която свенливо вдигала ръка за автостоп.
Шофьорът спрял, помогнал й да се качи в кабината, настания и подкарал колата, но дето се вика "две не вижда", так му се ебяло. За да не направи катастрофа, спрял камиона и срам несрам казал на монахинята:
-Сестро, прости ми, но не мога повече! Седмеци наред не съм виждал жена. Ако не ми дадеш, сигурно ще катастрофираме и ще ти тежа на съвеста цял живо, ако останем живи де. Дай да слезнем за малко. Ще ти го топна само накрая, дърпам го веднага, празня се и успокоен ще продължа по пътя ни...
-Разбирам, чадо мое- отговорила смирено монахинята. -Но аз клетва съм давала, обет! Как да ги престъпя, как?
-Малко, много малко!-продължавал да се моли шофьорът и да се държи за кура. -Този грях ще ти бъде простен. Всъщност, то неможе да се нарече дори грях...
-Сетих се! -плеснала ръце монахинята. -Зная какво ще направим. Няма да закачаш сливата, а ще ми го сложиш отзад в дупето. Но ще ми се закълнеш, че няма да се опитваш нищо друго. Ей така, ще си запретна малко дрехата, ще ми го сложиш ти в задника и готово! Хем ти ще се успокоиш, хем аз няма да наруша клетвата си, нито грях ще сторя- намерила разрешението монахинята.
Слезли от камиона, влезли в храстите, нагъзила се до едно дърво манохинята и шофьорат й го отпрал в задника. Успокоил се човекът, калил се в камиона, подкарал весело ирекъл на монахинята:
-Прощавай, сестро! Срам е дето го направих, но нямаше как другоярче да постъпя. Не е лека нашата шофьорската одисея. Дано ме разбираш!!!
-Абе, как ще е лесна - съгласила се монахинята. -И те разбирам, отлично те разбирам - продължила тя, събличайки расото. Тежка е вашата, но и нашата не е лека. За да откача един хуй, да ме наебе някой, ден път като ученичка се преобличам, друг път като манахиня. Че рядкост станаха ебачите. Жените вече трудно намират кур, пък какво остава за нас педерастите - завършила тя и като свалила булото, вместо женското лице на монахиня, цъфнала пред шофьора щастливата мъжка педерастка физиономия.
Все пак друго си е интелигентността. Тя винаги е изобретателна.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads