сряда, 9 февруари 2011 г.

Не бях сигурен дали искам хората да знаят, че съм гей!


Уелският ръгбист Гарет Томас обяви публично, че е гей, допълвайки, че двойственият живот го е довел до мисли за самоубийство.

35-годишният защитник на Кардиф Блус заяви за "Дейли Мейл", че е пазил в тайна своята сексуалност, а това направило личния му живот агония.

"Изпитвам чувство на вина към съпругата си Джема и това ме доведе до тежка депресия", каза той.

Легендарният ръгбист, който е играчът с най-много повиквателни за Уелс – цели 100, заяви още:

"Минах през толкова много емоции – сълзи, гняв и абсолютно отчаяние. Не бях сигурен дали искам хората да знаят, че съм гей, и да ви кажа честно, бях любопитен да разбера каква ще бъде тяхната реакция. Беше ми много трудно да крия какъв наистина съм, а най-вече не исках нещата да се получат така".

Бившият играч на Тулуза призна, че се чувства гей от 16-17-годишен.

Още интересни материали можете да видите ТУК.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads