сряда, 2 февруари 2011 г.

Ученик обикаля Главната с табела: „Търся си гадже! Аз съм гей!”


Ученик от професионалната гимназия по облекло „Ана Май” събра очите на пловдивчани като цъфна по обед в центъра, маскиран като дядо Коледа- гей. 16-годишният Иван Стоев използва последния ден от грипната ваканцията, за да провокира минувачите по Главната. Без да му мигне окото, обратният белобрад старец мъкнеше гордо табела с надпис „Търся си гадже!”. Усмивките на хубавите пловдивчанки бързо помръкваха, когато момчето обръщаше табелата, скована от стара дограма, на която отзад беше написано: „Аз съм гей”.

„Решихме да се позабавляваме, призна интригата демонстриращият нетрадиционната си сексуална ориентация пред репортера ни. За свой оператор пък бе наел авера си Радо Иванов. Двамата се похвалиха, че това не е първата им лудория. „Наскоро разпънах една палатка на Главната и излязох от нея по гащи, уж че съм спал там, взе да изрежда Иван. – Друг път отидох на училище по пижама. Замъкнах си и една възглавница. Влезнах, седнах на чина и задремах. Учителката ме изгони и ме прати при директорката. Писаха ми забележка”. Разправя ухилен как един ден тръгнал по Главната с голямо кепче за лов на пеперуди. Като не намерил летящи гадини, хванал в мрежата един...полицай. „Униформената пеперуда” в началото бил стъписан от случилото му се, после се хванал за кобура, взел белезниците, но „ловецът на ципокрили ченгета” вече бил хукнал. Станало супер клипче как ченгето крещи и го гони. Бъдещият моделиер е качил във vbox близо 50 клипчета с подобни негови щуротии. Смята за свой „шедьовър” случката със стриптийза, който направил на едно от централните кръстовища в Пловдив: „Изчаках да светне червеното и да спрат колите. За 60 секунди се съблякох пред тях чисто гол. Е, бях се хванал отпред за пакета, но лъснах по гол задник. Когато светна зеленото, изфирясах”.
Наградата му са хвалбите, с които го заливат във vbox-а. Е, някои вече са го обявили за напълно луд. На него обаче не му дреме. Идеите не му секват. „Сега мислех да отида до фонтана в Царсимеоновата градина, да сваля дрехите на дядо Коледа и да се изкъпя. Нося си и сапун. Обаче е много студено, а и във фонтана няма вода. Няма да се получи. Не се сетих да си взема една лейка.”.
Иван беше поласкан от вниманието на “Plovdivmedia” и въпреки, че репортерът ни не откликна на обявата от табелата, че си търси мъж за гадже, обеща да го покани на дипломирането си в „Ана Май”. Тогава щял да направи най-лудото си шоу. Щял да напълни голям балон с.... и да го спука сред костюмираните за бала съученици и даскали...

Христо НИКОЛОВ
сн.: Лили ПЕТРОВА
www.plovdivmedia.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads